De leukste feestjes om zelf te geven



Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u antwoord op een aantal veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Stuur dan een mail met uw vraag naar ons.

Ik ontvang geen ontvangstbevestiging

Na het plaatsen van de bestelling wordt er automatisch een bestelbevestiging verzonden. Als u deze niet krijgt, kan het zijn dat u een verkeerd mailadres heeft opgegeven. De mail kan ook in het SPAM-vak terecht zijn gekomen. En tenslotte kan uw mailbox ook vol zijn. Als u zeker wilt weten dat uw bestelling is overgekomen, kunt u ons even een mail sturen.

Hoe lang duurt het voor ik het pakket in huis heb?

U kunt op de site zien wanneer de eerstvolgende verzending is. Als u betaalt met ideal gaat uw bestelling met deze verzending mee. Wij verzenden met GLS. GLS bezorgt in de regel de eerstvolgende dag (met uitzondering van zaterdag en zondag). In sommige gevallen kan het enkele dagen langer duren. Wij hebben daar helaas geen invloed op.

Is mijn pakket op voorraad?

In de webshop wordt gewerkt met automatisch voorraadbeheer. Dit betekent dat als u een product kunt bestellen, dat het ook op voorraad is. Als een product niet op voorraad is, dan staat dit bij het product vermeld. U kunt het dan niet bestellen. Wij doen dit zo zorgvuldig mogelijk. Toch kunnen er voorraadverschillen voorkomen. Als een product niet geleverd kan worden, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik wil bestellen vanuit het buitenland. Wat is het IBAN-nummer en BIC-nummer?

IBAN: NL32 RABO 0142 1850 86
BIC: RABONL2U